Kits thuis ontvangen? Nu voor 4,10 per maand

Het feestje van... Guido

Ik (linksboven op de foto) ging met mijn feestje met trein naar Amsterdam. Daar hebben we het Paleis op de Dam bezocht. Ook hebben we een speurtocht door het museum  gedaan. De treinreis was leerzaam, maar we moesten wel twee keer overstappen, omdat er werkzaamheden aan spoor waren.

Guido Smits uit Bergen op Zoom

Geplaatst op dinsdag 7 april 2015 | Kitsredactie

naar magazine
Loading Conversation

Laatste nieuws

Doe mee met de Kits Fotowedstrijd!

Scherm­afbeelding 2026-06-15 om 12.32.17.png

Stuur je allermooiste foto naar Kits en win!  Mail je foto (met je naam en leeftijd) vóór 7 juli 2026 naar nieuws@kits.nl. Fotograaf...

Lees meer

In de leer bij een Goudse kaasmeester

Cheese Experience - ©vdwalbeeld.png

Goudse kaas is over de hele wereld bekend. Hoe komt dat eigenlijk? Daar willen Bas en Bernard Doornekamp (11) meer van weten. In de Gouda Cheese...

Lees meer
Word abonnee