Kits thuis ontvangen? Nu voor 4,10 per maand

Egel wordt erg dronken na oplikken advocaat

Als je teveel alcohol drinkt wordt je... dronken. Dat ontdekte een egeltje in Anrhem afgelopen zondagmorgen.

Het beestje had zich tegoed gedaan aan een fles advocaat die op straat was kapotg gevallen. Het egeltje werd daardoor zo dronken, dat hij niets meer kon. Hij krulde zichzelf niet eens meer op bij naderend gevaar.

Een voorbijganger zag dat het niet goed ging met het dier en belde de dierenambulance. Die heeft de egel naar een dierenopvang in Arnhem gebracht.

Het beestje is nu weer nuchter. Vrijdag mag het weer de natuur in. Nu moet het nog even aansterken. 

Geplaatst op woensdag 3 juni 2015 | Kitsredactie, beeld Dierentehuis Arnhem

Loading Conversation

Laatste nieuws

Doe mee met de Kits Fotowedstrijd!

Scherm­afbeelding 2026-06-15 om 12.32.17.png

Stuur je allermooiste foto naar Kits en win!  Mail je foto (met je naam en leeftijd) vóór 7 juli 2026 naar nieuws@kits.nl. Fotograaf...

Lees meer

In de leer bij een Goudse kaasmeester

Cheese Experience - ©vdwalbeeld.png

Goudse kaas is over de hele wereld bekend. Hoe komt dat eigenlijk? Daar willen Bas en Bernard Doornekamp (11) meer van weten. In de Gouda Cheese...

Lees meer
Word abonnee